خرید لایک ارزان

لایک اینستاگرام , خرید لایک فوری , فالوور ایرانی , بازدید و ویو فیلم و استوری و IGTV

خرید لایک ارزان

لایک اینستاگرام , خرید لایک فوری , فالوور ایرانی , بازدید و ویو فیلم و استوری و IGTV

سوال اینستاگرامی: ویو چیست

از همان ابتدای پیدایش پلتفرم های آنلاین و شبکه های مجازی، اصطلاحاتی شکل گرفت که همیشه برای کاربران ایرانی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند، نا آشنا بود و جای سوال داشت. مثل همین سوال : ویو اینستاگرام چیست ؟

در فالوکمپ بخشی را برای کاربران ایرانی اینستاگرام که قصد دارند با اصطلاحات این شبکه اجتماعی به صورت ساده اما تخصصی آشنا شوند ایجاد کرده ایم که هر بار یکی از اصطلاحات این رسانه دوست داشتنی و محبوب در ایران را در کنار مقالات کاربردی، معرفی و توضیح خواهیم داد.

در این مقاله نیز در مورد یکی از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستا که مفهوم آن شاید هنوز که هنوزه با گذشت نزدیک به 8 سال حضور این پلتفرم آنلاین در ایران برای خیلی ها نا آشناست صحبت می کنیم.

What Is Instagram Views

 

ویو (Views)

کلمه ویو در اصل یک واژه انگلیسی است که در بسیاری از رسانه های مجازی و پلتفرم های آنلاین مانند شبکه های اجتماعی کاربرد دارد. View در لغت به معنای چشم انداز و Views در فضای مجازی به معنای بازدید است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام، پلتفرم های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب، ویمئو و نمونه ایرانی این دو آپارات از جمله مواردی هستند که از این واژه برای نمایش تعداد بازدید از ویدیوهای منتشر شده توسط کابران خود، استفاده می کنند.

اگر جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی فعال اینستاگرام باشید، به خوبی می دانید که در این رسانه اجتماعی چندین بخش برای ارسال ویدیو و همچنین چندین نوع ویدیو وجود دارد.

معنی ویو اینستاگرام چیست

همانگونه که می دانید اینستاگرام چندین بخش برای ارسال و انتشار پست در قالب ویو را در اختیار کاربران خود قرار داده و هر کدام از این بخش های قابلیت ها و کاربردهای خود را دارند.

در ادامه به صورت مجزا تک تک این بخش ها را توضیح می دهیم و به اینکه معنی ویو اینستاگرام چیست و در بخشی که توضیح می دهیم چه کاربردی دارد، صحبت می کنیم.

ویو اینستاگرام چیست

 

ویو پست اینستاگرام

پست ها در اینستاگرام به دو شکل در یک پیج قابل انتشار و اشتراک هستند. ساده ترین حالت ممکن، به اشتراک گذاری زندگی روزانه و روزمرگی در قالب عکس و تصویر می باشد. این نوع از پست را تنها می توان لایک کرد و اصطلاح ویو، در مورد این نوع از پست اینستا کاربردی ندارد.

ویدیو (Video Post)

اما نوع دیگری از پست وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ویدیو با مدت زمان حداکثر 59 ثانیه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. در این نمونه از پستهای اینستاگرامی به صورت پیشفرض و بجای گزینه لایک، عبارت Views و یک عدد را در زیر ویدیو مشاهده می کنید.

اگر جزو آن دسته از کابران ایرانی باشید که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد، حتما از خود می پرسید: ویو یعنی چه؟ و چنانچه شخصی که به زبان انگلیسی مسلط باشد را در دسترس نداشته باشید، سراغ پاسخگوی اعظم یعنی گوگل رفته و عبارت “ویو اینستاگرام چیست” را جستجو می کنید…

در ویدیو یا همان فیلم های 1 دقیقه ای اینستا، اصطلاح ویو به معنای تعداد دفعاتی است که فالوور های شما آن فیلم را مشاهده یا بازدید کرده اند. برای مثال اگر عدد 100 را مقابل Views مشاهده می کنید، یعنی 100 کاربر ویدیو شما را مشاهده کرده اند. به این نوع بازدید، ویو پست اینستاگرام می گویند.

IGTV

کاربران اینستاگرام شیوه جدیدی از اشتراک ویدیو در این رسانه را تجربه می کنند. آنها می توانند با ایجاد کانال اختصاصی، ویدیو هایی با طول 10 دقیقه را در پیج خود منتشر کنند. در این نوع از پست، آمار بازدید از ویدیو منتشر شده در کانال IGTV که مخفف Instagram Television است، نیز با Views نمایش داده می شود.

خرید بازدید igtv , ویو igtv , افزایش بازدید

پس پاسخ ویو اینستاگرام چیست برای این نوع از فیلم های اینستاگرامی نیز مشابه پست های در قالب فیلم 59 ثانیه ای است که توضیح آن را دادیم. به این نوع View ، ویو IGTV می گویند.

از زمانی که اینستاگرام، IGTV را به کاربران خود معرفی و آن را رونمایی کرد، مدت زیادی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه پیج های ایرانی و خارجی را به خود جلب کند.

تا جایی که بسیاری از پیج ها تنها با انتشار ویدیو در کانال IGTV و اشتراک آن در صفحه خود، برای فالوور هایشان محتوا تولید می کنند. این نشان از جذابیت این نوع از پست های اینستاگرامی است.

استوری (Story)

آیا باید شاهد پاسخی مشابه به سوال ویو اینستاگرام چیست، در مورد استوری نیز باشیم؟ بله، ولی مطالعه توضیح کوتاهی درباره بازدید استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

واژه Story به معنای داستان، کلمه ای است به معنای واقعی در خور این گزینه اینستا. با استفاده از استوری شما می توانید داستان های روزانه خودتون رو با فالوور های پیجتان به استراک بگذارید.

هر چه بیشتر Story کنید، نشان از فعال بودن زندگی روزمره شما دارد. و از طرفی استوری بیشتر، به مرور زمان باعث افزایش بازدید از داستان هایتان خواهد شد.

خرید بازدید استوری

یکی از راه هایی که پس از خرید فالوور واقعی از فالوکمپ برای بررسی فعال بودن و همچنین واقعی بودن پروفایل هایی که از طریق سرور افزایش فالوور ما برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج شما ارسال می شود این است که به صورت رندم یا تصادفی بررسی کنیم استوری گذاشته اند یا نه!؟اکثر پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده در پیج خود استوری گذاشته اند.

امیدواریم پاسخ سوال خود مبنی بر ویو اینستاگرام چیست را به دست آورده باشید. چنانچه این مطلب را مفید می دانید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Source: آشنایی با اصطلاحات اینستاگرامی: ویو چیست؟

خرید لایک ارزان ، چرا و از کجا؟

پیج های فعال اینستاگرام در ابتدای مسیر جذب فالوور و برای روشن کردن موتور جذب فالوور واقعی، نیاز به خرید محصولات اینستاگرامی ارزان دارند. خرید لایک ارزان گزینه ای جذاب برای ادمین اینگونه پیج ها می باشد.

  • خرید لایک اینستاگرام
    خرید لایک
    2,200 تومان

زمانی که یک صفحه اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوور های پیج خود اقدام به خرید دنبال کننده می کند و در مدتی کوتاه و سریع تعداد فالورهای پروفایل افزایش می یابد، میزان پسندیده شدن پست ها نیز باید به همان نسبت افزایش یابد.

از اینرو به دلیل اینکه درصد زیادی از دنبال کنندگان خریداری شده واکنشی به پست های جدید و حتی قدیمی نشان نمی دهند، اهمیت خرید لایک ارزان دو چندان می شود.

چرا که ادمین پیج می بایست در ظاهر درصد و میزان تعامل دنبال کنندگان را با پیج اینستا متعادل سازد و یکی از فاکتورهای اساسی در Engagement یک پیج اینستاگرام، لایک می باشد.

اساسا پروفایل های فعال اینستا که به دنبال جذب فالوور واقعی هستند، روزانه چندین پست در صفحه خود منتشر می کنند و در عین حال بودجه ای محدود برای خرید محصولات اینستاگرامی دارند.

یافتن یک مرجع و سایت در بین هزاران سایتی که همگی از شعار هایی با پسوند ترین برای جذب ترافیک از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند، کمک بزرگی به ادمین هایی که به دنبال خرید لایک ارزان هستند، می کند.

خرید لایک ارزان

اهمیت خرید لایک ارزان

با توجه به توضیحاتی که داده شد، تا حد زیادی به اهمیت یافتن یک سایت برای خرید لایک ارزان اشاره شد. اما در کنار موارد ذکر شده نکات زیر نیز حائز اهمیت می باشند:

  • سایت مذکور دارای پشتیبانی پس از خرید باشد.
  • کیفیت بالا علاوه بر قیمت ارزان لایک.
  • سایت مذکور دارای سرور اختصاصی برای افزایش لایک باشد.
  • افزایش فوری و سریع لایک.

فالو کمپ به دلیل در اختیار داشتن سرور افزایش لایک اختصاصی قادر است تا بصورت کاملا مستقل برای محصولات اینستاگرامی خود تعیین قیمت نماید.

این حسن بزرگی است برای افرادی که به دنبال یافتن یک سایت معتبر برای خرید لایک ارزان اینستاگرام هستند تا بتوانند با توجه به بودجه محدود خود، اقدام به متعادل سازی نرخ درگیری پیج خود کنند.

نحوه خرید لایک

با رعایت نکات زیر به کیفیت عملکرد سرور افزایش لایک فالو کمپ کمک کرده تا یک تجربه خوب از خرید لایک ارزان به دست بیاورید…

  • ابتدا پیج یا پروفایل اینستا خود را در حالت Public یا عمومی قرار دهید.
  • لینک پست اینستاگرامی که قصد خرید لایک را برای آن دارید کپی کنید.
  • به سایت فالوکمپ (مرجع خرید لایک ارزان) مراجعه کنید.
  • از طریق منو گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
  • یکی از پکیج های افزایش دهنده را با توجه به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.
  • لینک را بهمراه شماره تلفن همراه خود در جعبه متن ها وارد نمایید.
  • گزینه پرداخت را بزنید.
  • منتظر پیامک تایید بمانید.
  • کد تایید را وارد کنید.
  • روی پرداخت بزنید تا به درگاه یکی از بانک های طرف قرارداد فالوکمپ منتقل شوید.
  • هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.
  • در صورت پرداخت موفق، به صورت فوری تعداد لایکهای پست مد نظر افزایش می یابد.

دقت داشته باشید تنها در مواردی که مدت زمانی بیشتر از 1 ساعت از پرداخت شما گذشت و تعداد لایک های پست افزایش نیافت با بخش پشتیبانی بعد از خرید لایک ارزان تماس بگیرید…

با دیگر محصولات فالو کمپ نیز آشنا شوید:

بازدید یوتیوب ، بدون شک خرید کنید!!

آیا می دانید که در هر دقیقه ، بیش از 300 ساعت محتوای ویدیویی در یوتیوب بارگذاری می شود؟ هرچه یوتیوب اشباع تر شود ، جذب تماشاگران به محتوای شما و افزایش بازدید یوتیوب به طور فزاینده دشوار است. در نتیجه ، خرید بازدید، به روشی فزاینده و رایج، برای بدست آوردن بینندگان سریع و بدون مشکل تبدیل شده است.

بازدید یوتیوب

خرید ویو یوتیوب مزایای مختلفی دارد. مهمتر از همه ، خریدن بازدید به تسریع در رشد واقعی و آنی فیلم ها و کانال های شما کمک می کند. فیلم هایی که دارای تعداد بازدید بالاتر هستند (خواه آن نمایش ها خریداری شده اند یا به صورت واقعی جمع شده باشند) جذاب تر به نظر می رسند ، که به نوبه خود باعث ترافیک بیشتر می شود. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم که شما دو نسخه متفاوت از همان آهنگ را مشاهده می کنید:

- فیلم A دارای 20،000 بازدید است

- فیلم B فقط 300 بازدید دارد.

می خواهید روی کدام فیلم کلیک کنید؟ در اکثر موارد ، کاربران یوتیوب تصور می کنند که ویدیو A به دلیل داشتن بازدیدهای بیشتر بهتر است. بنابراین ، خرید بازدید یوتیوب می تواند پایه ای از نمایش ها را فراهم کند که در آینده برای جذب بیننده واقعی کار خواهد کرد و باعث افزایش بازدید محتوای شما می شود.

متأسفانه ، بیشتر افراد درباره خرید خدمات یوتیوب چیزهای منفی را می شنوند یا فرض می کنند. آنها فکر می کنندکه خریدن بازدید ذاتاً "بد" است و انجام این کار باعث می شود محتوای آنها حذف شود. اگر چه این اتفاق نمی تواند از حقیقت دور باشد، اما وقتی تصمیم می گیرید از یک مرجع و سایت فروش معتبر بخرید ، به میزان چشمگیری، افزیش  بازدید از محتوای خود را مشاهده می کنید.

 

آیا باید بازدیدهای یوتیوب را خریداری کنید؟

دلایل زیادی برای خرید بازدیدهای یوتیوب وجود دارد. یکی از مهمترین آنها اثبات اجتماعی است. موفقیت ویدئوی شما تا حد زیادی به میزان اثبات اجتماعی یا تعامل ناشی از آن بستگی خواهد داشت. اگربازدید زیادی داشته باشید ، سایر بینندگان کنجکاو تر و ترغیب به بررسی آن می شوند. اگر ویدیوی شما تعداد بازدید کمی داشته باشد ، مردم کمتر آن را  تماشا می کنند.

دلایلی دیگر که مطمئناً باید خرید نمای یوتیوب را در نظر بگیرید:

تعداد بازدیدهای یوتیوب زیادی را به سرعت به دست آورید

شانس بیشتری برای فراگیر شدن ویدیوی خود دارید

ویوهای واقعی بیشتری را جلب کنید

اعتبار اجتماعی حساب یوتیوب خود را تقویت کنید

مشترک یوتیوب را بصورت طبیعی و واقعی جذب کنید

محبوبیت خود را در یوتیوب افزایش دهید

بگذارید کاربران دیگر شما را جدی بگیرند

 

خرید بازدید یوتیوب یک روش مرسوم و درست است. برای ایجاد شهرت و موفقیت، فیلم هایی با کیفیت بالا کافی نیست. برای به دست آوردن آن ، به اثبات اجتماعی احتیاج دارید و خریدن بازدید برای ویدیوی شما باعث می شود فشار در جهت درست انجام شود. ویو یوتیوب را از ارائه دهندگان قابل اعتماد خریداری کنید و از طریق واقعی باعث گسترش کانال خود شوید.

 

خرید بازدید یوتیوب

فالوجت، ارائه دهنده معتبر و با کیفیت خدمات یوتیوب

در پایان ، خرید بازدید یوتیوب می تواند راهی عالی برای افزایش ویو محتوای شما در یوتیوب و هدایت بینندگان واقعی  به فیلمهای شما باشد. مهمترین نکته ، خرید از یک شرکت تأمین کننده مشهور است که به ارائه بازدید با کیفیت بالا ، و همچنین ادغام بازدید از خرید در یک استراتژی بهینه سازی جامع و بزرگتر یوتیوب می پردازد. این کار با هدایت ترافیک واقعی و فعال بیشتر به محتوای شما ، به حداکثر رساندن قدرت خرید کمک می کند.

source: خرید بازدید یوتیوب، نردبانی برای موفقیت شماست

فالوبک در اینستاگرام به چه معناست؟

یکی دیگر از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام اصطلاح فالوبک (Follow Back) می باشد. برای بسیاری از کاربران ایرانی و فعال اینستا هنوز معنی فالوبک جای سوال دارد که ما در این مطلب به صورت کامل پاسخی به سوال فالوبک چیست می دهیم.

فالوبک تنها یکی از اصطلاحات اینستاگرام است و صدها اصطلاح پرکاربرد دیگر نیز وجود دارد که ما قصد داریم تا برای همه این اصطلاحات و معنی آنها در اینستاگرام، توضیحات کاملی را ارائه کنیم.

قابل ذکر است با توسعه فنی اینستا، در آینده اصطلاحات جدیددی نیز پدید می آیند که فالو کمپ به مرور اکثر این اصطلاحات و معنی آنها را در سایت خود منتشر می کند.

فالوبک

این مطلب به سوالات مشابهی که یک پاسخ مشترک دارد می پردازد. همانگونه که می دانید، افراد به شیوه های مختلفی به جستجو در گوگل می پردازند. ما همه این سوالات را در این مطلب پوشش می دهیم. این سوالات عبارتند از:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

لازم به ذکر است که اصطلاح Follow Back در زبان فارسی به صورت جدا و سرهم نیز نوشته می شود. فالو بک و فالوبک هردو یک معنی دارد و تنها نوع نوشتن آن متفاوت است.

معنی اصطلاح فالوبک در زبان انگلیسی

در زبان انگلیسی اصطلاح فالوبک از دو کلمه مجزای “فالو” و “بک” تشکیل شده که به انگلیسی Follow و Back نوشته می شود. کلمه Follow به معنی دنبال کردن و Back بسته به نحوه استفاده آن در جملات مختلف معانی مختلفی همچون : “عقب” و “بازگشت” را دارد.

عبارت Follow Back در اصل مخصوص شبکه های اجتماعی است و نمی توان گفت که تنها در اینستاگرام چنین اصطلاحی را مشاهده می کنیم. این عبارت را با عنوان Fallback نیز در اکثر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور شاهد هستیم.

فالوبک یعنی چه

پاسخی که برای این سوال مطرح می کنیم، پاسخی است مشترک به سوال های زیر:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

زمانی که شما در اینستاگرام یک پروفایل یا پبج را دنبال می کنید و به جمع فالوور های آن پیج می پیوندید، خوشایند است که آن پیج نیز صفحه شما در اینستا را فالو کند. شما نیز چنین انتظاری دارید…

هنگامی که یک پیج شما را فالو می کند، اگر از پروفایل آن پیج بازدید کنید، بجای دکمه Follow دکمه Follow Back را مشاهده خواهید نمود. حتی اگر اقدام به خرید فالوور کرده باشید هم هنگام بازدید از پروفایل اکانت هایی که پس از افزایش فالوور به پیج شما اضافه شده، دکمه Followback را خواهید دید.

بک بده

در اصل اینستاگرام به نمایندگی از شخصی که شما را فالو کرده، به شما می گوید که بک بده. یعنی تو هم این پیج را دنبال کن. اینستاگرام برای ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران فعال خود این کار را انجام می دهد.

حتما برای شما اتفاق افتاده که یکی از دوستانتان به شما گفته که من را در اینستاگرام فالو کن تا من بک بدم و شما متوجه منظور ایشان نشده اید. بک بدی یعنی من را فالو کن.

فالوبک بعد از خرید فالوور

همانگونه که می دانید، خرید فالوور بعنوان ساده ترین روش افزایش فالوور شناخته می شود. بسیاری از ادمین پیج های فعال اینستاگرام از این روش برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در اینستاگرام استفاده می کنند.

اگر از فالوکمپ (مرجع خرید فالوور ارزان) اقدام به خرید فالوور کرده باشید، شاید سوالی در ذهن شما ایجاد شده باشد. آیا بعد از اینکه افزایش فالوور به اتمام رسید، منطقی است پروفایل هایی که به پیج اضافه شده را فالوبک کنیم؟ همانطور که توضیح داده شد، فالوبک یعنی ما هم فالوور های خود را دنبال کنیم.

از آنجا که ممکن است تعدادی از پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده از ابزارهای هوشمند مختلف مانند ربات اینستاگرام یا ابزارهای آنفالو یاب استفاده کنند، ممکن است در صورت فالو آنفالو این پروفایل ها، شاهد ریزش بیشتر از حد نرمال باشید.

به همین دلیل ما پیشنهاد نمی کنیم که فالوور های خریداری شده را فالو کنید یا اصطلاحا فالوبک بدید. امیدواریم با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود مبنی بر معنی فالوبک چیست را به دست آورده باشید.

اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و فوری، تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم از سرور افزایش فالوور فالو کمپ بهره بگیرید.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام

آیا فالوبک فقط مخصوص اینستاگرام است؟

خیر فالو بک در تمام شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور کاربرد دارد.

بک دادن با فالو بک چه تفاوتی دارد؟

هر دو اصطلاح به یک معنی می باشد.

چرا دکمه فالو به فالو بک تغییر کرده؟

چون پیج مورد نظر قبلا شما را فالو کرده است.

فالو میکنم بک بده یعنی چه؟

یعنی تو را دنبال می کنم، تو هم مرا دنبال کن.

source: آشنایی یا اصطلاحات اینستاگرام: فالوبک